دستگاه آسیاب دامداری

توضیحات:

تجهیزات آسیاب دامداری

آسیاب صنعتی آرتمیس از تجهیزات پیشرفته ای برای تولید آسیاب ها استفاده می کند. محصولات باکیفیت ما بر اساس تجربه بیش از چند سال در زمینه تولید دستگاه های آسیاب صنعتی استوار است، و آنها به طور مداوم توسط بخش تحقیق و توسعه ما ارزیابی می شوند. به این ترتیب اطمینان حاصل می کنیم که همه مؤلفه ها با بهترین عملکرد و با بهترین فناوری موجود اجرا شوند. ما طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهیم و قادر به رفع نیازهای خاص شما برای هر گونه تولید دستگاه آسیاب هستیم. با داشتن چندین دهه تجربه در طراحی دستگاه آسیاب در دامداری و مرغداری و می توانید به تخصص ما اعتماد کنید تا راه حل مناسبی را برای شما فراهم کنیم.

در صنعت دامداری و مرغداری برای خرد کردن غلات، پودر های درشت، سویا، ذرت، سبوس ها و… از آسیاب ها استفاده می کنند تا بتوانند مواد مغذی، پروتئین ها و هر آنچه که مورد نیاز دام و طیور است را تامین کند.

آسیاب صنعتی آرتمیس تجهیزات پیشرفته ای برای ساخت این دستگاه استفاده کرده است که باعث می شود موادی که درون آسیاب ریخته می شود بدون ایجاد گرد و غبار و سر و صدای زیاد محصولات را به یک اندازه خرد و فشرده سازی می کند . این دستگاه مقاومت بالایی در برابر سایش دارد همچنین نگهداری از آن بسیار ساده می باشد، سریع تمیز می شود و کار کردن با این دستگاه بسیار آسان است.

طراحی این دستگاه به گونه ای است که دارای شاسی محکم و بادوام است و بدون هیچ گونه لرزش اضافی عملیات خرد کردن را انجام می دهد و کمترین فضا را اشغال می کند و برای کار کردن با این دستگاه به تکنسین های متخصص احتیاجی ندارید و می توانید با مطاله کردن دستور العمل های این آسیاب به راحتی با آن کار کنید.

مشخصات: 

الکتروموتور تک فاز 3 اسب 3000 دور با کلید 25 آمپر
ورق سیلو 3 میلیمتر – ورق بدنه 5 میلیمتر – ظرفیت سیلو 60 کیلوگرم
شاسی بسیار محکم و با دوام
بدون هیچ گونه لرزش اضافه
یکسال گارانتی
دارای 24 عدد تیغه فولادی آبکاری شده متحرک
دارای 8 عدد تیغه ثابت روی بدنه دستگاه
راحتی در حمل و نقل دستگاه

قیمت :

جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید

قیمت دستگاه آسیاب دامداری

دستگاه آسیاب دامداری و مرغداری

فروش آسیاب دامداری

قیمت آسیاب برقی دامداری